صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار قاتل تروجان ها – Trojan Killer v2.0.5.4

امروزه در دنیای اینترنت ، وجود هر نوع فایل مخربی در سایت ها امری طبیعی است.وجود تروجان ها ، ویروس ها و یا spyware هایی که هر لحظه سیستم شما را مورد تهدید و حمله خود قرار میدهند.مهم ترین مبحث این بد افزار ها ، وجود تروجان ها و حملات آنهاست.خصوصا اکثر سایتهایی که فایلی را برای دانلود قرار میدهند دچار این مشکل هستند.تروجان ها اکثرا فایل های مخربی هستند که در سیستم افراد نفوذ کرده و کنترل سیستم را از دست افراد در می آورند! عموما نرم افزارهایی برای دفع این تروجان ها به بازار عرضه شده اند که اکثرا دارای یک سری مزایا هستند و آن هم قدرت در تشخیص و جلوگیری از حمله تروجان ها به سیستم شخص میباشد.
یکی از این نرم افزارها ، نرم افزار فوق العاده قدرتمند Trojan Killer v2.0.5.4 میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

 

torojankiler نرم افزار قاتل تروجان ها   Trojan Killer v2.0.5.4

تغییر در Properties فایل ها با Febooti FileTweak v3.0

Febooti FileTweak v3.0 نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید تاریخ ایجاد و دست کاری فایل های JPG و فولدرها رو تغییر بدهید . تغییر تاریخ و ویرایش فایل ها و فولدرها ، ویرایش آخرین استفاده از فایل با فولدر ، تغییر Change Only یا فایل های مخفی یا فایل های فشرده از دیگر امکانات این نرم افزار است .

 

febooti تغيير در Properties فايل ها با Febooti FileTweak v3.0

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: تغییر مشخصات فایل,
  • بی نظیرترین درایو مجازی با Virtual CD 10.0.0.38 Full Retail

    امروزه بسیاری از نرم افزارها و بازی ها برای اجرا شدن ، نیاز به قرار دادن دیسک در درایو های CD و یا DVD دارند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. امروزه این مشکل با استفاده از روش های نرم افزاری به راحتی قابل حل می باشد و دیگر نیاز نیست تا کاربران حتما یک نسخه از دیسک مورد نظر را تهیه نمایند. امروزه نرم افزارهای مختلفی را میتوان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت و تولید درایوهای CD مجازی در سیستم می باشند. این نرم افزارها با توجه به نیازهای مختلف کاربران امروزه توسط شرکت های نرم افزاری تولید می شوند و در دسته ابزارهای پرکاربرد کاربران می باشند. Virtual CD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به ساخت درایو های CD و DVD به صورت مجازی خواهند بود. به کمک این نرم افزار می توان بدون نیاز به دیسک های مورد نیاز نرم افزارها و بازی به اجرای آن ها اقدام نمود. همچنین در این نرم افزار می توان با کمک ابزاری که در اختیار کاربر قرار می گیرد قسمتی از هارد دیسک و یا حتی حافظه های جانبی دیگر نضیر USB Flash ها را نیز به یک درایو CD و DVD مجازی تبدیل نمود. همچنین از این درایو مجازی ایجاد شده می توان در شبکه های محلی نیز استفاده نمود و از این لحاظ دارای محدودیتی نمی باشد. این نرم افزار محصولی از H+H Software GmbH می باشد.

     

    vcd بي نظيرترين درايو مجازي با Virtual CD 10.0.0.38 Full Retail

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:ایجاد درایو مجازی, نرم افزار درایو مجازی,
  • بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1

    برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

     

    filerecover بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1

     

    .: ادامه مطلب :.

    تغییر رنگ پوشه های ویندوز با FolderHighlight v2.1.1014

    اگر از ظاهر پوشه های تکراری ویندوز خسته شده اید و یا نیاز دارید برای علامت گذاری پوشه ها ایکون های مختلف با رنگ های گوناگون برای آنها انتخاب کنید ، می توانید با این نرم افزار به راحتی و سادگی و بدون درنگ این کار را انجام دهید . FolderHighlight یک برنامه ساده  و توانمند در تغییر جلوه ظاهر پوشه های ویندوز میباشد . به کمک برنامه FolderHighlight شما میتوانید به سادگی رنگ هر پوشه ای را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید  . با اینکه ویندوز به شما اجازه میده تا آیکون دلخواه خود را برای پوشه ها انتخاب کنید ولی برای این منظور استفاده ازاین نرم افزار به مراتب راحت تر و سریع تر می باشد  و همچنین شما به راحتی و بدون دردسر میتوانید پوشه ها را علامت گذاری کنید . کار با این برنامه بسیار راحت بوده و فقط با راست کلیک روی پوشه واز منوی FolderHighlight رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید .

     

    folder تغيير رنگ پوشه هاي ويندوز با FolderHighlight v2.1.1014

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:تغيير رنگ فولدرها, رنگي كردن فولدرها, زيباسازي ويندوز, مهم كردن فولدرها,
  • کنترل کامپوترها از راه دور با Net Control 2 v8.1.1.505

     

    شرکت های نرم افزاری برای حل مشکل افرادی که قصد مدیریت و کنترل از راه دور سیستم ها و یا شبکه را دارند اقدام به طراحی و ساخت نرم افزار های کنترل مدیریتی نمودند که به وسیله آن ها همه کاربران به راحتی می توانند به انجام مسائل مربوطه بپردازند و از پس مشکلات موجود برآیند.
    Net Control 2 نرم افزاری کامل و قدرتمند جهت مدیریت کلاس درس، شبکه، اداره کردن کامپیوترهای عمومی، مدیریت از راه دور کامپیوترهای خانگی و اداری می باشد. این نرم افزار دارای بالاترین سطح یکپارچگی، حداکثر سطح کنترل دستورالعمل ها شامل کنترل از راه دور دسکتاپ، انتشار دسکتاپ، مدیر فایل، ضبط کننده دسکتاپ، ابزار مشاهده مختلف، مدیر انحصاری سیستم و … می باشد. از قابلیت های این نرم افزار کنترل از راه دوز دسکتاپ، نشر دسکتاپ، مدیریت فایل و برنامه ها، کنترل دستیابی به اینترنت کاربران، ذخیره یا چاپ اسکرین شات کامپیوترها، ارسال و نمایش فایل های صوتی، مشاهده پیغام، ارسال و نمایش تصاویر از کامپیوتر Administrator  و … اشاره نمود.

     

     netcrl كنترل كامپوترها از راه دور با Net Control 2 v8.1.1.505

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:Remote Control كامپوتر ها, كنترل از راه دور كامپوتر, كنترل ديگر كامپوتره,
  • استخراج منابع یک دی وی دی با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

    حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد. AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند. شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد. اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید. محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود. همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید. توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد.

     

    dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید, دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد, AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند, شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید, این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد, اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید, محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود, همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید, توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد, dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portable ویژگی های کلیدی نرم افزار AoA DVD Ripper 5,2,2: - تبدیل فرمت های تصویری به (AVI (DivX, XVid, MPEG4…), VCD (MPEG1), SVCD (MPEG2 - کپی کردن DVD به Div-x بدون کاهش کیفیت - استخراج صدا از یک DVD تصویری - توانایی کپی برداری سه منظوره - کپی برداری به آسانی هرچه تمامتر (در سه مرحله) - سرعت رایت و کپی برداری بسیار بالا - خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات (اختیاری) - تهیه نسخه پشتیبان (BackUp) قبل از انجام عملیات - و… password استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableپسورد فایل: www,downloadha,com download استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableلینک دانلود – 6,8 مگابایت | لینک کمکی ,
  • مدیریت سرعت و بازدهی هارد دیسک با Advanced Defrag v4.2

    امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. این روش یکی از موثرترین روش های موجود است . بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند . ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد ، به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد . Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود. نرم افزار Advanced Defrag می تواند در محیط جالب تر از نرم افزار موجود در ویندوز این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند فایل های هارد دیسک خود را مرتب نموده و با متدهایی خاص و البته سرعت بالا فایل های پراکنده شده را جمع نموده و هریک را در قسمت مربوط به خود قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما جذابی نیز بهره می برد کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی با این محیط و نرم افزار کنار آمده و از آن بهره مند شود. این نرم افزار همچنین در آنالیز فایل ها و درایوها بسیار مثبت عمل می کند و در نتیجه در بازسازی فایل ها در هارددیسک علاوه بر سرعت بالا ، افزایش چشمگیری هم در سرعت دسترسی به آدرس مشاهده می شود. Advanced Defrag با انواع هارددیسک ها و همچنین سیستم عامل ها سازگاری داشته و می تواند با پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها و فرمت ها کار یکپارچه سازی را انجام دهد.

     

     defrag مديريت سرعت و بازدهي هارد ديسك با Advanced Defrag v4.2

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: افزايش سرعت هارد, انجام Defragment, تعمير بد سكتور,
  • ایجاد صدای روبات های در فیلم ها با Image Line Vocodex v1.0.1

    Vocoding چیست ؟ شما بارها نام آن را شنیده اید و در بسیاری از فیلم های ماجراجویانه صدای روبات مانندی را شنیده اید . Vocoder ها صدای در حال پخش را تجزیه تحلیل می کنند و در همان لحظه صدا را تبدیل می کنند . این نرم افزار بر این اساس است که از هر صدا تنها هرتز های خاصی را قبول می کند و آن ها را تقویت می کند . پس این کار باعث می شود تا صدای هر انسانی توسط این نرم افزار مقل صدای یک سینتی سایزر به وجود بیاید . هم اکنون شما می توانید این نرم افزار را برای اولین بار در سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید.

     

     Image Line Vocodex v1.0.1 ايجاد صداي روبات هاي در فيلم ها با Image Line Vocodex v1.0.1

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: تبديل صدا, تبديل صدا به صداهاي ترسناك, تبديل صداي انسان به روبات,
  • دانلود کتاب بوف کور – صادق هدایت

    بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است.
    این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. این کتاب تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده‌است. هم اکنون می توانید نسخه PDF این کتاب را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

     

    boofkoor دانلود کتاب بوف کور – صادق هدایت

     

    .: ادامه مطلب :.

    رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

    نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

     

    burn رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

    .: ادامه مطلب :.

    بهبود کیفیت تصاویر با استفاده از Cleanerzoomer Professional v4.0a

    حتما شما نیز با تصاویر کهنه و بی کیفیت بر خورد کرده اید، تا به حالا به فکر ترمیم این تصاویر بی کیفیت بوده اید؟ برگرداندن رنگ و روی اصلی تصویر چندان هم که فکر می کنید دشوار نیست و نیاز به نرم افزارهای غول گرافیکی همچون فتوشاپ و کورل ندارد.
    Cleanerzoomer نام نرم افزار کوچک و بسیار مفیدیست که این مشکل را تا حد زیادی و در محیطی بسیار آسان و ساده حل می کند، این نرم افزار با بهره از چند ابزار و مرحله ی ایجاد ترمیم خودکار در تصاویر سعی بر آن دارد تا تمامی نویز ها و ناهنجاری های نا منطبق با تصویر شما را از بین ببرد و رنگ و روی اصلی آن را به آن باز گرداند .
    مراحل ترمیم تصاویر در نرم افزار Cleanerzoomer شامل ۴ بخش اصلیست :
    Auto-balance – تنظیم خودکار رنگ ها و درجه گاما و افزایش میزان حقیقی بودن تصویر .
    Noise reduction – از بین بردن ناهنجاری های تصویر و زایدات آن و نمایش کامل تصویر .
    Resample – نمایش نمونه اضافی
    Nova Sharpen – قابلیت جدید نرم افزار که با تغییر در تصاویر تیره و تار و اجرای افکت های مختلف و خودکار مانند  crispness و … تصویر اصلی و باکیفیتی و با قابلیت Zoom مناسب به شما تحویل می دهد .

     

    clean بهبود کیفیت تصاویر با استفاده از Cleanerzoomer Professional v4.0a

    .: ادامه مطلب :.

    پاک کردن نرم افزارها از ریشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

    هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

     

     unistaller پاك كردن نرم افزارها از ريشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: X Uninstall به طور كامل از رجيستري, پاك كردن كامل نرم افزار,
  • محافظت در برابر جاسوسی با Spyware Cease v6.0.3

     

    برنامه های جاسوسی امروزه یکی از مخرب ترین برنامه های می تواند باشد که کاربران را دچار مشکلات و اختلالات سیستمی نماید. همچنین این نرم افزارها ممکن است تا خسارات مالی زیادی را نیز به اشخاص مختلف و یا شرکت های بزرگ تجاری وارد نماید. برنامه های جاسوسی علاوه بر آسیب رساندن به نرم افزارهای سیستمی و خود سیستم عامل با ارسال اطلاعات برای سازنده برنامه ممکن موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای فرد و یا شرکتی خاص شود. به همین علت تاکنون نرم افزارهای مختلف زیادی توسط شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند ساخته شده است.
    Spyware Cease  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل نرم افزارهای جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت داشته باشند. این نرم افزار با نظارت بر فایل های موجود در سیستم ، پروسه های موجود در حافظه اصلی ، ارتباطات اینترنتی و … . این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی SpywareCease می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند

     

    spy محافظت در برابر جاسوسي با Spyware Cease v6.0.3

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار آنتي اسپايور, پاك كردن ويروس,
  • بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز – Norton Ghost 15

     

    برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
    هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
    Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
    علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

    تکنولوژی های اصلی برنامه:
    - تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
    - بک آپ از فایلها و فولدرها
    - توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
    - توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
    - توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

     

    norton بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost 15

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:تهیه بکاپ از ویندوز, نرم افزار بک آپ گیری, نرم افزار گرفتن Backup,
  • کتاب الکترونیک آموزش نصب ویندوز Xp به صورت کامل

    تا به حال برای خیلی از شما ها پیش آمده که ویندوز شما دچار مشکل شده باشد یا اینکه قصد نصب ویندوز جدیدی رو داشته باشید اما شما آموزشی برای نصب ویندوز ندیده اید و یا مهارتی در این مورد ندارید که سایت دانلودها یک آموزش جامع و مرحله به مرحله از نصب ویندوز Xp را که به صورت فایل پی دی اف می باشد و شامل آموزش دقیق تمامی مراحل نصب هست را برای شما کاربران سایت آماده نمودیم که امیدوارم از آن لذت ببرید.

     

    Windows Xp Pdf كتاب الكترونيك آموزش نصب ويندوز Xp به صورت كامل

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:آموزش كامل نصب ويندوز, آموزش نصب ويندوز, كتاب الكترونيك, نصب ويندوز xp,
  • نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

    WinZip Self Extractor نام نسخه ای متفاوت از سری مجموعه نرم افزارهای فشرده سازی winzip می باشد. این نرم افزار همانند برنامه winzip برای فشرده سازی فایل ها و یا پوشه ها به کار می رود با این تفاوت که برای استفاده از فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزار winzip نیازی نمی باشد و شما قادرید تا فایل های فشرده شده را بر روی هر سیستم دیگری به راحتی اجرا نمایید. این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی هم می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.

     

    WinZip Self نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

     

    .: ادامه مطلب :.

    گرفتن نسخه پشتیبان توسط نرم افزار Backup4all Professional v4.3

    توسط نرم افزار Backup4all Professional به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را بروی فضا های مختلف از جمله هارد دیسک، شبکه، FTP ،CD/DVD و فلش دیسک ها ذخیره نمایید تا در صورت از دست رفتن اطلاعات بتوانید از نسخه پشتیبان آن ها استفاده کنید. این نرم افزار با ویندوز ویستا سازگار است و امکان انتقال دادن بک آپ به حافظه های USB و همچین قابلیت رایت را نیز دارا می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا بر روی ورودی فایل های پشتیبان گیری شده رمز عبور گذاشته و اجازه دسترسی به شخص دیگری راندهی. این امکان فقط جهت حصول اطمینان کامل از عدم دسترسی فرد یا افراد دیگر در این نرم افزار طراحی و جاسازی شده است. از طرفی چنانچه قصد استفاده مجدد یا به اصطلاح بازگردانی اطلاعات را دارید، پس از وارد نمودن رمز اختیار شده توسط خود می توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک ساده اقدام به این کار نمایید. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی تهیه فایل backup به صورت image قابل رایت بر روی سی دی و دی وی دی نام برد.

     

    backup4all گرفتن نسخه پشتیبان توسط نرم افزار Backup4all Professional v4.3

    .: ادامه مطلب :.

    یکپارچه سازی قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

    امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این روش یکی از موثرترین روش های موجود است . بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند . ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد ، به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد . Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود.

     

    advanced downloadha.com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد , این روش یکی از موثرترین روش های موجود است , بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند , ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد , به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد , Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد , این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود, advanced downloadha,com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3 نرم افزار Advanced Defrag می تواند در محیط جالب تر از نرم افزار موجود در ویندوز این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند فایل های هارد دیسک خود را مرتب نموده و با متدهایی خاص و البته سرعت بالا فایل های پراکنده شده را جمع نموده و هریک را در قسمت مربوط به خود قرار می دهد, این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما جذابی نیز بهره می برد کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی با این محیط و نرم افزار کنار آمده و از آن بهره مند شود, این نرم افزار همچنین در آنالیز فایل ها و درایوها بسیار مثبت عمل می کند و در نتیجه در بازسازی فایل ها در هارددیسک علاوه بر سرعت بالا , افزایش چشمگیری هم در سرعت دسترسی به آدرس مشاهده می شود, Advanced Defrag با انواع هارددیسک ها و همچنین سیستم عامل ها سازگاری داشته و می تواند با پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها و فرمت ها کار یکپارچه سازی را انجام دهد, قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Defrag 3,5,3 : - سرعت بالا در آنالیز و عمل دیفرگمنت - بسیار آسان در استفاده و عملکرد - پشتیبانی از دیفرگمنت کردن USB Disk - پشتیبانی از دیفرگمنت کردن یک فایل - محیط کاربری جذاب - سهولت در استفاده - سازگار با انواع فرمت ها - سرعت بالا در یکپارچه سازی - افزایش سرعت سیستم تاحد بالایی پس از یکپارچه سازی - سازگار با انواع نسخه های ویندوز - و … دانلود اسکریپت password يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3پسورد فایل: www,downloadha,com download يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی,
  • طراحی فوق حرفه ای و ساخت انیمیشن با ZBrush 3.5

    این برنامه یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشنهای کارتونی و فیلم سه بعدی و بازیها می باشد. این برنامه در خلق تصاویر سه بعدی از تکنولوژیهای منحصر بفردی استفاده می کند که نرم افزارهای نظیر چنین امکانی ندارند. مثلا یک تکنولوژی آن چیزی به نام Pixol است که علاوه بر اطلاعات یک پیکسل در مختصات X و Y اطلاعات عمق تصویر یعنی Z را نیز به همراه خود دارد. این نرم افزار توسط شرکتهای معروفی که بر روی فیلمها و انیمیشنها کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد و انیماتورهای حرفه ای در مورد این نرم افزار نظر داده اند. کار با این نرم افزار کمی مشکل است و نیاز به آموزش دارد.

     

    zbrush downloadha.com طراحي فوق حرفه اي و ساخت انيميشن با ZBrush 3.5

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار ZBrush 3,5,
  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    نرم افزار قاتل تروجان ها – Trojan Killer v2.0.5.4

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود